Jak szybko spalić tłuszcz z brzucha?

Chyba każdy chciałby być zawsze piękny i młody. O ile czasu nie da się cofnąć, można popracować nad sobą i wypracować sobie piękną sylwetkę. Aby mieć płaski brzuch najpierw musimy spalić tłuszczyk, który kryje się pod powłoką skórną. Jak to zrobić? Jakie ćwiczenia dają najlepsze efekty? 


Nie da się ukryć, że aby spalić tłuszcz z brzucha i pozbyć się oponki nie wystarczy stosować dietę. Najlepsze na brzuch będą ćwiczenia. W internecie aż roi się od różnych filmów pokazujących co ćwiczyć i jak ćwiczyć. Ja właśnie niedawno znalazłam taką stronę na której opisane jest co daje najlepsze efekty na spalenie tłuszczu z brzucha. Ponoć trening zwany 6Weidera w połączeniu ze spalaczem tłuszczu L-karnityną dają świetne efekty.

Na czym polega 6weidera?

6 weidera to zestaw ćwiczeń nastawionych na wyrzeźbienie pięknego brzucha. Ćwiczenia wykonuje się nieprzerwanie przez 42 lub 47 dni. Te 6 ćwiczeń, które wykonujemy na zamianę na początku mogą
 wydawać się banalnie proste, ale po czasie okazuje się, że po treningu jesteśmy tak wyczerpani, że nie dajemy rady wstać z podłogi. I bardzo dobrze! I o to chodzi! Czytałam, że jeszcze długo po tym treningu nasze mięśnie pracują, by spalić tłuszcz i wyrzeźbić piękny brzuszek.

Jak ćwiczyć?

Ćwiczenie 1
Kładziemy się na płaskim podłożu z rękami wzdłuż tułowia. Podnosimy na zmianę raz jedną, raz drugą nogę pamiętając o zachowaniu kąta 90 stopni w kolanie i biodrze. Podczas podnoszeń, unosimy jednocześnie barki bez odrywania tułowia od podłoża. To moment największego napięcia mięśni, więc wytrzymujemy w takiej pozycji około 3 sekundy. Jeśli to nam pomoże, można objąć kolana dłońmi, lecz nie przytrzymujmy ich zbyt mocno.

Ćwiczenie 2
Jest to ćwiczenie analogiczne do pierwszego. Ponownie kładziemy się na płaskim podłożu, lecz w tym wypadku unosimy jednocześnie obie nogi pamiętając o odpowiednim kącie nachylenia i uniesieniu barków. Wytrzymujemy w takiej pozycji 3 sekundy podczas których zachowane jest maksymalnie napięcie mięśniowe.

Ćwiczenie 3
Ponownie jest to ćwiczenie analogiczne do pierwszego. Różnica polega na tym, że rąk nie trzymamy wzdłuż tułowia, a splatamy je na karku. Pamiętajmy o utrzymaniu pozycji maksymalnego napięcia mięśni przez 3 sekundy.

Ćwiczenie 4
To połączenie ćwiczenia numer 2 i 3. Polega na podnoszeniu obu nóg z jednoczesnym spleceniem rąk na karku i utrzymaniu w pozycji napięcia mięśniowego przez około 3 sekundy.

Ćwiczenie 5 
Zaplatamy ręce na karku i unosimy klatkę piersiową. Podobnie jak w ćwiczeniu 1 i 3, podnosimy raz jedną, raz drugą nogę, z tym że nie zatrzymujemy ich w momencie największego napięcia mięśni, a wykonujemy ruch przypominający rowerek (nożyce) zmieniając nogi 5 do 15 razy. 

Ćwiczenie 6
Unosimy część barkową tułowia, jednocześnie podnosząc obie nogi. Utrzymujemy taką pozycję przez 3 sekund

Poniżej przedstawiam film, z którym będzie wam łatwiej ćwiczyć:


Jednak to nie wszystko. Każdego dnia należy zwiększyć ilość powtórzeń kolejnych ćwiczeń. Na rysunku poniżej znajdziecie harmonogram:


Jakie można osiągnąć efekty po 42 dniach ćwiczeń?

Na przykład takie:


Takie efekty osiągnęła dziewczyna, która kupiła na stronie Naturica.pl wspomnianą przeze mnie już wcześniej L-karnitynę i smarowała się nią każdego dnia przed treningiem.
Jak dla mnie - imponujące!

Jak widać można spalić tłuszcz z brzucha w niewiele ponad miesiąc. Jest tylko jedno ale... nie każdy wytrzyma taki trening i nie każdy może sobie pozwolić na kupno tego spalacza tłuszczu ;)


Fot. strefazdrowie.pl

2 komentarze:

  1. można, ale w pewnym wieki to nie pomaga
    nie pomaga też, jak ktoś na coś choruje

    OdpowiedzUsuń
  2. Iza, zgadzam się z Tobą, a pozostałym odchudzać się nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń