20 rad jak szybko schudnąć

Wiecie, że święta już za chwilę!!?? Ja sobie właśnie zdałam z tego sprawę i jestem przerażona! Spojrzałam w lustro i co widzę? Jestem zapasiona! Aaaa! Nie wiem jak u was u mnie na święta zjeżdża się cała rodzina, babki, ciotki, wujki, dziadki, kuzyni, kuzynki, siostrzenice, cioteczne stryjenki wujecznych braci itd... Pierwszego dnia to takie tam pitu, pitu, a później się zaczyna... przyglądanie, obmawianie, zadawanie milionów pytań. Wiem, trochę się zaniedbałam ostatnimi czasy dlatego teraz muszę szybko chudnąć! Szybko, znaczy nie że w tydzień chcę zrzucić 10 kilo, szybko znaczy, że muszę chociaż trochę się poprawić, bo wiem, że błędów żywieniowych robię coniemiara.
Poszperałam trochę w necie i znalazłam kilka sposobów na szybkie schudnięcie, niestety wszystkie na pewno zakończą się efektem jo-jo, więc zrezygnowałam, ale za to znalazłam 20 rad, które jeśli wcielę w życie, to akurat pozwolą mi kilka kilo zostawić za sobą, taką mam wielką nadzieję! :)

20 rad jak szybko schudnąć



1. Na śniadanie płatki owsiane, a nie kawa i ciastko
2. Przestań jeść śmieci, jedz tylko zdrowe posiłki - owoce, warzywa, orzechy, ziarna zbóż
3. 2 litry wody dziennie to twoje absolutne minimum 
4. Nie jedz nic przetworzonego
5. Cukier ogranicz do minimum, zapomnij o słodyczach najesz się w święta! ;)
6. Herbata - tak, najlepiej zielona albo czerwona, ale ogranicz kawę przynajmniej do świąt
7. Jeśli możesz nie pić mleka i jego przetworów to też wywal to z diety
8. Staraj się jeść najwięcej produktów, które oczyszczają organizm z toksyn (zioła, siemię lniane, suszone owoce)
9. Minimum 30 minut jakiekolwiek aktywności dziennie
10. Śpij 8 godzin dziennie, jeśli to możliwe
11. Ostatni posiłek nie później niż 2 godziny przed snem
12. Napoje gazowane muszą przestać dla ciebie istnieć
13. Jeśli lubisz soki to pij tylko przecierowe bez cukru
14. Zapomnij o soli
15. Pij ziołowe herbatki detoks (np. senes)
16. Jedz jak najbardziej rozdrobnione jedzenie np. zupy
17. Nie pij alkoholu, a przynajmniej piwa!
18. Wywal białe pieczywo i nigdy więcej go nie kupuj
19. Jeśli masz problem z jędrnością, rób sobie co 2 dzień peeling i body-wrapping
20. Jedz jak najwięcej białka, a jak najmniej węglowodanów

Nie wiem czy mi się uda tego wszystkiego przestrzegać, ale gdyby tak było to w tydzień mogę się pozbyć nawet 2 kg, a to już coś! Dobre i to na początek, więc trzymajcie kciuki! :)


Ps. A wy macie jakieś pomysły jak szybko schudnąć?

0 komentarze:

Prześlij komentarz