5 szybkich rad jak dbać o suche włosy

Twoje włosy są przesuszone i łamliwe? Trudno się układają i wyglądają jak siano? Masz dość gniazda na głowie, a twój szampon nie radzi sobie z tym problemem? mam zatem dla ciebie 5 szybkich rad jak sobie poradzić z tym problemem. Za chwilę dowiesz się jak dbać o suche włosy. Będzie szybko, tanio i co najważniejsze - skutecznie!

No to zaczynamy!

5 szybkich rad jak dbać o suche włosy



1. Maseczka z awokado

Awokado to doskonały sposób na nawilżenie włosów. Obierz je, rozgnieć widelcem i wymieszaj z olejkiem (najlepiej arganowym lub macadamia). Wystarczy jedna łyżeczka olejku i jedno awokado. Tak przygotowaną papkę nakładaj na włosy, pozostaw na jakieś 20-30 minut. Potem zmyj maskę i umyj włosy szamponem.

2. Majonez

Jeśli nie masz awokado, to z powodzeniem możesz je zastąpić majonezem. Chyba już kiedyś o tym pisałam. Kupujcie majonez i wcierajcie go we włosy! :)

3. Zapomnij o częstym myciu

Jeśli masz suche włosy, to na pewno nie powinnaś ich myć zbyt często ja polecam nie częściej niż 2 razy w tygodniu. Na włosy też nie pomaga ich farbowanie. Jeśli już musisz to robić, zainwestuj w farby koloryzujące kupione w sklepie fryzjerskim. Ja polecam L'Oreal Majirel. Do tej pory malowałam tylko Castingiem i wydawało mi się, że nie ma lepszej farby, aż do czasu gdy koleżanka namówiła mnie do wypróbowania Majirel właśnie. Jestem zachwycona! Jest większa paleta barw, a do tego cenowo wychodzę zdecydowanie lepiej. No i co tu dużo mówić - Casting mimo wszystko gorzej działał na moje włosy.


4. Dokładnie spłukuj włosy

Może myślicie, że to nieważne, ale uwierzcie mi, że jeśli nie zmyjecie do końca szamponu to włosy będą jak magnez przyciągać do siebie kurz, brud i zanieczyszczenia, które sprawią że staną się właśnie łamliwe i suche.

5. Dobra szczotka to podstawa

To czym czeszecie włosy i jak to robicie ma bardzo duże znaczenie. Ja używam tylko szczotek z naturalnym włosiem. Takie szczotki nie wyrywają i nie łamią włosów.

No dobra, to są moje szybkie rady jak dbać o suche włosy, a wy jak sobie z takimi włosami radzicie?

0 komentarze:

Prześlij komentarz