Jeden mały trik i chudniesz szybciej!

Hejka!

Dzisiaj chciałam wam sprzedać fajny patent na to jak chudnąć szybciej. Jeśli właśnie jesteście w trakcie diety, to dla was idealna okazja na przyspieszenie odchudzania.
Znalazłam ten przepis niedawno na facebooku, ktoś tam wrzucił takiego newsa, zastosowałam na sobie i chyba coś w tym jest! Moim zdaniem działa! Albo, nie... na mnie działa! Żeby potem nie było.. ;) Już raz coś podobnego napisałam, że znalazłam przepis i się nim dzielę to mnie jakaś czytelniczka "zjebała" za to że wrzucam niewypróbowane rady :)
Także tym razem pisze dokładnie: ten przepis działa na mnie! Wcale nie musi zadziałać na ciebie. Wszystko zależy od naszego organizmu i od tego w jaki sposób się odchudzamy. A teraz przepis. :)

Jak chudnąć szybciej



1 Łyżeczka cynamonu
2 Łyżeczki miodu
Szklana wody

Zalej cynamon wrzątkiem. Gdy wystygnie dodaj miód. To bardzo ważne, by nie dodawać wszystkiego na raz, bo miód pod wpływem wrzątku traci swoje właściwości.

Pij pół szklanki tego napoju tuż przed snem, a drugie pół na czczo, zaraz po przebudzeniu.

Jak to działa?


Głównie chodzi tutaj o cynamon. Cynamon to największy sprzymierzeniec odchudzania. Zwróćcie uwagę na to, że znajduje się w tych wszystkich napojach odchudzających, koncentratach wyszczuplających, cynamon świetnie spala tłuszczyk. Ja osobiście podczas odchudzania polecam wam także peeling z użyciem cynamonu i koncentrat cynamonowy. W ten sposób ujędrnicie ciało i szybciej będziecie mieć wymarzoną figurę. Peeling cynamonowy zrobicie z łatwością w domu. Zaparzcie sobie kawę z dodatkiem cynamonu (ja dodaje pół łyżeczki do kawy), a fusów nie wyrzucajcie! Fusami trzeba się smarować pod prysznicem :) Powiem wam, że jeszcze dodatkowo kawa pomoże w usuwaniu cellulitu bo zawiera kofeinę, a ona szybko rozbija cellulit. Po takim peelingu ja się smaruję koncentratem cynamonowym i owijam w folię. Po godzinie jestem spocona jak świnia a moje ciało jest ujędrnione i gładziutkie. Polecam ten zabieg na zimowe wieczory jest genialny! ❤

3 komentarze:

  1. Chyba faktycznie coś w tym jest :) Może spróbuje i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile czasu to pani piła?

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż do znudzenia można pić! :)

    OdpowiedzUsuń