Co się stanie jeśli będziesz codziennie piła wodę z ogórkiem?

Wiecie o czym ostatnio przeczytałam?

O ogórku i jego cudownych właściwościach. Lubię ogórka - ale bez przesady - nie jem go codziennie, a już na pewno piję wody ogórkowej. Okazuje się, że to wielki błąd!



Zobaczcie co znalazłam o ogórku:

Ogórek ma bardzo dużo wody więc spożywanie go codziennie doskonale nawadnia organizm i dostarcza mu dużo witaminy C.
Ogórek ma w sobie bogactwo witamin z grupy B.
Ogórek odświeża oddech
Ogórek pomaga spalać tłuszcz
Ogórek jest doskonałym źródłem błonnika
Ogórek wspomaga usuwanie toksyn z organizmu
Ogórek zapobiega powstawaniu komórek rakowych i wspomaga leczenie cukrzcy
Ogórek reguluje ciśnienie krwi i poziom cholesterolu
Ogórek zawiera dużo potasu, który wspomaga pracę serca
Ogórek pomaga walczyć z cellulitem!

I ten ostatni punkt mi się najbardziej podoba! Sposobów walki z cellulitem nigdy nie za wiele :)

Ponoć wystarczy pić codziennie 4 szklanki wody z ogórkiem, by cellulit lepiej znikał :)

Jak to zrobić?


Wystarczy wkroić 4 plasterki ogórka do szklanki z wodą i pić takie 4 szklaneczki dziennie :)

OCZYWIŚCIE TO BUJDA!

Wcale nie wystarczy pić wody, by cellulit zniknął. Do tego trzeba jeszcze jakąs dietę antycellulitową i ja stosuję koncentraty antycellulitowe i body-wrapping dla przyspieszenia efektu i ujędrniania skóry.

A wy lubicie ogórka? :)

1 komentarze:

  1. Właśnie piję taką wodę z ogórkiem. Uwielbiam! Same zalety :)

    OdpowiedzUsuń