Jak zrobić antycellulitową pastę w domu?

Jak tam po świętach? Ja czuję, że mi przybyło z 10 kilo. Chyba muszę zacząć znowu trochę ćwiczyć i stosować jakieś zabiegi na cellulit, bo czuję, że znów będzie mi wstyd na plaży ;)

fot.www.flickr.com

Znalazłam taką domową pastę antycellulitową, może być fajna! Musze wypróbować :)
Dziś robię :)

sól morska
cukier trzcinowy

Przygotowanie:

Po 1 łyżce każdego ze składników wymieszać tak, by powstała pasta. Pastą smarujemy się codziennie po prysznicu.

Jak działa?

Sól morska zawiera jod i mikro elementy, które przyczyniają się do regeneracji skóry, cukier pomaga złuszczać skórę, a olej arganowy zawiera witaminę E, która ma właściwości przeciw starzeniu się skóry, ale również pomaga utrzymać skórę miękką i elastyczną. Olejek arganowy ma działanie nawilżające.

Więcej o zabiegach antycellulitowych przeczytacie na blogu CELLULITOWO.

1 komentarze:

  1. Ja na razie przeszłam po świętach na dietę wodną ;-) dobrze, że mam w domu smaczną i zdrową wodę z filtra na ujęciu wody w kuchni.

    OdpowiedzUsuń