Skuteczny sposób na łupież - olejek herbaciany

Jeśli macie łupież doskonale wiecie jak potrafi być irytujący. Ja niestety mam skórę bardzo podatną na łupież i co się go pozbędę, to za jakiś czas znowu wraca. Niestety u mnie tak bywa, że jeśli znajdę już skuteczną metodę na łupież i stosuję ją zbyt długo, skóra mi się przyzwyczaja i metoda przestaje działać. Dlatego co jakiś czas muszę wymyślać nowe sposoby na pozbycie się łupieżu. Ostatnio bardzo skuteczny okazał się u mnie olejek herbaciany. Stosowaliście go już kiedyś? Jeśli nie to koniecznie wypróbujcie!



Olejek herbaciany na łupież

Olejek herbaciany ma działanie silnie grzybobójcze i zapewne dlatego jest tak skuteczny. Jak używać olejku herbacianego na łupież?

7 kropli olejku
1 łyżka oliwy z oliwek

Wymieszaj olejek z oliwą dokładnie, a następnie wetrzyj w skórę głowy. Masaż głowy jest nie tylko pobudzający, ale także pomaga w pozbyciu się starych włosów i pobudzeniu cebulek włosa do wzrostu. O masażu głowy więcej przeczytacie na takiej fajnej stronie Masaże i Rytuały. Jest tam dokładnie opisane jak masować głowę, by były najlepsze rezultaty.


Warto także wspomagać się kosmetykami przeciwłupieżowymi. Bardzo dobrze działa maseczka drożdżowa na włosy. Można wykonać ją samodzielnie w domu, albo kupić gotową. 

Maskę drożdżową możecie kupić TUTAJ.
Polecam tą maskę bo po pierwsze jest to ogromne opakowanie, po drugie jest bardzo wydajna, a po trzecie ekstra działa na włosy. Ta maska zbiera bardzo dobre opinie w internecie także warto o niej poczytać :)
Mnie do kupna zachęciła opinia laski z tego bloga: KLIK, KLIK. I nie zawiodłam się, w sumie dziewczyna prowadzi bloga o włosach to wie co polecić! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz