Trik po którym twoje włosy będą rosły jak szalone!

Taki tekst przeczytałam dzisiaj w nagłówku jednego z portali.
Kliknęłam - rzecz jasna - bo ciekawska jestem i za chwilkę zaczęłam się zastanawiać czy przypadkiem nie zrobili mnie znowu w konia!
Nie raz już trafiło mi się tak, że po kliknięciu w taki baner wyskakiwało kolejne okienko, zapisz się na newsletter i bla bla bla...
Tym jednak razem tak się nie stało.
Otworzył mi się normalnie artykuł, a w nim...

Trik po którym włosy mają rosnąć jak szalone



Weź dwa surowe ziemniaki. 

Wrzuć do blendera i zmiksuj na gładka masę. Następnie przełóż całość do gazy i wyciśnij sok.
I ten to sok to jest właśnie to cudo, które ma sprawić, że włosy będą tak szybko rosnąć, że nie nadążysz ich czesać ;)

Hmm, nie wiem czy w to wierzyć, aczkolwiek spróbuję, a co mi tam!

Do tej pory znałam tylko dwa sposoby działające na porost włosów: MASAŻ i SZAMPON ZAGĘSZCZAJĄCY, ale być może ziemniaki będą kolejnym! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz