Jak zrobić w domu profesjonalny zabieg na rozstępy?

Dziś będzie o rozstępach. Macie?

Ja mam trochę białych rozstępów na udach, ale stare są więc nie sądzę, by mi się ich udało pozbyć. Mam też kilka nowych, jeszcze różowych i na tych się skupię :)
Wiecie, że sposobów na rozstępy jest ze sto chyba? ;)

No żartuje, może nie aż tyle, ale naprawdę bardzo dużo. Ja ostatnio zaczytuję się w stronie JAK USUNĄĆ ROZSTĘPY i tam własnie znalazłam natchnienie oraz ochotę na usunięcie rozstępów.

Jak wygląda zabieg przeciwko rozstępom?



PO PIERWSZE 

1-2 w tygodniu zrobić sobie porządny peeling w miejscach występowania rozstępów

PO DRUGIE

Zmoczyć skórę i wysmarować ją kolagenem naturalnym. Taki kolagen można kupić w specjalistycznych sklepach i można sobie wybrać firmę. W zależności od tego z jakiej firmy kupicie kolagen, tyle za niego zapłacicie. Najdroższy (ale też najskuteczniejszy) jest Kolagen Colway. Całkiem niezły jest też Kolagen Bingospa. Najważniejsze jest żeby był to czysty kolagen, a nie jakiś tam krem z kolagenem, bo te kremy to mają śladowe ilości kolagenu, a my musimy potraktować skórę tym czego najbardziej jej brakuje - czyli kolagenem! :)

Przed użyciem kolagenu umyć skórę szorstką gąbką, rękawicą lub szczotką, kolagen wmasować w wilgotną skórę, cienką warstwę, ruchami od dołu do góry, w kierunku serca lub:

– wykąpać się w wodzie (temperatura około 30 stopni), w której rozpuszczamy 20-30 – mililitrów kolagenu Silver bądź Graphite. Wysoką skuteczność wchłaniania kolagenu w kąpieli wzmocni jeszcze – jeżeli ktoś go posiada – użycie aparatu do kąpieli perełkowych z ozonem,

– po użyciu kolagenu na ciało, można wzmocnić jego działanie przez użycie balsamu, czy też preparatów do usuwania rozstępów.

Dlaczego akurat kolagen na rozstępy?


Kolagen nie tylko odmładza skórę, eliminuje rozstępy, ale też daje pozytywne efekty w przypadku rozszerzonych naczyń krwionośnych, cellulitu, czy też przy ociężałych i obrzmiałych nogach.

Przy eliminowaniu ROZSTĘPÓW zalecane jest używanie kolagenu regularnie.
Ja na tej stronie z rozstępami wyczytałam, że trzeba minimum 4 miesiące stosować kolagen żeby były jakieś efekty.

A jak będziemy cierpliwi to możemy się spodziewać takich efektów:


Zdjęcie pochodzi ze strony: http://rozstep.blogspot.com

0 komentarze:

Prześlij komentarz