Serum, które stawia cycki na baczność!?

Witajcie!
Jak tam po świętach? Jeszcze jecie? Jedziecie jedzcie, może wam w cycki pójdzie ;)
Dzisiaj chciałabym wam przedstawić moja opinię na temat serum do biustu. Jakiś czas temu kupiłam je na stronie Naturica.

Odżywcze serum do biustu



Wiecie jak najlepiej dbać o biust?

Jeśli nie, to przeczytajcie moje rady, na pewno się przydadzą.

Na początek rozwieję wasze wszelkie wątpliwości, jeśli szukacie specyfiku, który z cycków murzynki nagle zrobi jędrne granaty to na nic wasze starania. Żaden, absolutnie żaden kosmetyk nie ma takiej mocy. Nawet gdybyście wydali na to fortunę. Kosmetyki nie są w stanie unosić biustu na baczność! Tylko chirurg to potrafi. Jednak jeśli marzycie o tym, by skóra na waszym biuście była jędrna i gładka, to myślę, że to serum do biustu może wam w tym pomóc.
Ja jestem osobą młodą, więc nie mam jeszcze cycków opadających, nie mam na dekolcie zmarszczek, więc nie powiem wam czy to serum pomaga na takie defekty urody. Jedno mogę zaręczyć, nawilża doskonale! Pachnie nieziemsko i bardzo przyjemnie się rozprowadza.
Do kupienia tego serum namówiła mnie koleżanka, która regularnie ćwiczy, bo chce schudnąć i usłyszała od swojego trenera, że musi czymś nawilżać biust, bo jak nie będzie tego robić pojawią się u niej rozstępy. Kupiła więc to serum i jest bardzo zadowolona, bo ładnie pielęgnuje jej biust. Miała rację, bo serum naprawdę jest świetne. Ja mam skórę raczej szorstką, suchą, po użyciu tego serum znacznie poprawił mi się jej wygląd. Skóra stała się aksamitna w dotyku, pachnąca nawet z godzinę po aplikacji, dla niektórych jest to upierdliwe, dla mnie ma duże znaczenie. 
Gdybym miała ocenić ten kosmetyk to dostało ode mnie 9/10.
Cena niewygórowana. Opakowanie tylko 250 ml. Ale za to bardzo wydajne. Jak na razie nie znalazłam nic lepszego od tego serum co dbałoby lepiej o mój biust.




Jak widać na zdjęciach buteleczka ma mała dziurkę przez którą nie wyleci za dużo kosmetyku. 
Jeśli chcecie, żeby wasz biust poczuł się jeszcze lepiej masujcie piersi dwa razy dziennie, rano i wieczorem. Nic tak nie poprawia jędrności jak dobry masaż i ćwiczenia, a jeśli użyjecie do tego serum do biustu na pewno efekty będą jeszcze lepsze.






3 komentarze:

  1. Mam to serum i faktycznie zajebiste jest! Świetnie nawilża i bosko pachnie. Uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. namowilas mnie!
    gdzie ja to cudo dostane?
    daj linka gdzie kupilas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam to serum tutaj: http://naturica.pl/p/41/701/odzywcze-serum-do-biustu-bingospa-kosmetyki-do-ciala.html

      Usuń