Trzy niezawodne domowe sposoby na kaca

Hejka!
Jutro Sylwester, jeden dzień w roku, w którym najwięcej ludzi na świecie pije alkohol! ;)
Niektórzy z nas, nawet ci niepijący pozwalają sobie na tą ekstrawagancję i piją, a potem zdychają... na kaca ;)

Mam dziś dla was 3 niezawodne domowe sposoby na kaca. Wszystkie wypróbowałam na sobie i polecam, jeśli wam to nie pomoże to już chyba tylko kroplówka ;)

3 niezawodne domowe sposoby na kaca



1. Sok z ogórków kiszonych

Rano jak wstaniesz i zobaczysz, że cię mdli, głowa boli, wypij sok z ogórków kiszonych. Na mnie działa błyskawicznie. Albo ruszy żołądek, albo wyrwie ze mnie wszystko czym się zatrułam poprzedniego dnia i zaczynam się czuć lepiej.

2. Wódka z pieprzem

To sposób mojej mamy, a może nawet i babci. Nie wiem jak wy, ja gdy się przepiję mam straszny ból głowy i brzucha. Ból głowy to w moim przypadku odwodnienie, a ból brzucha to zalegający w nim, niestrawiony pokarm. Gdy wypije taką wódkę z pieprzem zwykle za chwilkę ląduję w kiblu, ale po 15 minutach wszelkie objawy ustępują, wraca mi apetyt i ochota na jedzenie, picie... a po kacu pozostaje jedynie brzydki wyziew ;)


3. Rozgazowana cola

Próbowaliście kiedyś? Jest obrzydliwa! A jednak na kaca najlepsza - no przynajmniej na mojego. Cola ma bardzo dużo cukru, a cukier przyspiesza metabolizm i organizmowi będzie się łatwiej pozbyć alkoholu.

Polecam też przeczytać artykuł na temat kaca na blogu Diety i ich sekrety.
Znajdziecie tam więcej rad, hmmm. niektórych nie znałam! :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz