Znacie już to serum?

Znacie już kolagenowe serum na brzuch, pośladki i uda?



Ma bardzo dobre opinie, dziewczyny sobie chwalą, to aż wstyd nie mieć swojego zdania na ten temat ;)

Dlatego też zaczęłam testować to serum i niebawem poznacie moją opinię :)

Oto co pisze na temat serum producent:

Kolagenowe serum zwalczające cellulit na udach, brzuchu i pośladkach
Serum kolagenowe Bingo Spa zawierające wysokowartościowe, naturalne składniki aktywne skutecznie zmniejszające objawy cellulitu na brzuchu, udach i pośladkach.

Kolagen - regeneruje i przywraca sprężystość wnikając w najgłębsze warstwy skóry, wygładza skórę i poprawia jej pigmentację,

Masło Shea zawiera naturalne tokoferole i kwasy tłuszczowe: palmitynowy, stearynowy, oleinowy, linolowy  oraz naturalne filtry UV o działaniu zmiękczającym, wygładzającym skórę. Dzięki właściwościom odbudowy i regeneracji komórek lipidowych masło Shea poprawia jej jędrność i elastyczność, chroni przed szkodliwym wpływem środowiska oraz neutralizuje wolne rodniki, opóźniając starzenie się skóry

L-karnityna – wzmacnia spalanie tłuszczów i zapobiega ich odkładaniu się. Przyspiesza regenerację skóry.

Zielona herbata - pobudza mikrocyrkulację krwi i limfy, ułatwia eliminację toksyn.

Wchłonięte składniki kolagenowego serum BingoSpa zmniejszają objawy cellulitu, poprawiają kondycję i koloryt skóry, odżywiają, nawilżają i wygładza skórę. Źródło: http://naturica.pl/serum-kolagenowe

Znacie to serum?
Ciekawa jestem jakie jest Wasze zdanie :)

2 komentarze:

  1. Ja znam to serum i polecam! Jest bardzo fajne: pięknie pachnie, dobrze się wchłania i jak się regularnie stosuję to fajnie ujędrnia skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam to serum jakiś czas temu i bardzo przypadło mi do gustu. Samo serum nie odchudza ani nic, ale jak sie cwiczy i po cwiczeniu bierze prysznic a potem się nim wysmaruje to super dział! ujedrnia skóre i wygładza a do tego bosko pachnie! także ja polecam! <3

    OdpowiedzUsuń