Wzmacniający bioolejek do brwi i rzęs! :)

Hejka!

Jakiś czas temu testowałam Biotebal, pamiętacie? Moja opinia pojawiła się wtedy TUTAJ. Nie zadowolił mnie zbytnio ten produkt więc postanowiłam poszukać czegoś innego i znalazłam! :)

Bioolejek do brwi i rzęs - nie zawiera parabenów, silikonów, sztucznych barwników, konserwantów i substancji zapachowych! I to jest SUPER jak dla mnie! :)

Co jeszcze ma w sobie ten olejek?

Poczytajcie! :)

Wzmacniający bioolejek do rzęs i brwi



Naturalne oleje to jedne z najbardziej unikalnych i niezawodnych metod pielęgnacji skóry i włosów. Zawierają duże ilości witamin, substancji biologicznie czynnych i kwasów tłuszczowych, dzięki czemu pomagają nam utrzymać skórę i włosy w doskonałym stanie. 

Bioolejek do rzęs i brwi został wzbogacony w olej ze słodkich migdałów, olej z pestek brzoskwini, ekstrakt bławatka, olej jojoba, roślinny kompleks PROCAPIL oraz witaminy A, B, C, E i F. Wzmacnia mieszki włosowe brwi i rzęs, pobudzając je do szybszego wzrostu włosków. Nasyca skórę witaminami, wygładza ją, koi i nawilża.

Składniki aktywne:

Organiczny olej ze słodkich migdałów- tworzy na powierzchni włosków jedwabistą powłoczkę wzmacniając je i odżywiając. Odżywia skórę witaminami.
Olej brzoskwiniowy i ekstrakt bławatka- łagodzą podrażnienia skóry, poprawiają stan włosów, wzmacniają ich cebulki. 
Olej jojoba- cenne źródło witaminy E i polinienasyconych kwasów tłuszczowych. Efektywnie wzmacnia korzenie włosów, stymuluje ich wzrost, usuwa podrażnienia.
Roślinny kompleks PROCAPIL oraz witaminy A,B,C,E i F -odżywiają i tonizują skórę, wzmacniają mieszki włosowe i pobudzają wzrost włosków.


Sposób użycia:
Za pomocą aplikatora nałożyć niewielką ilość produktu na czystą skórę wzdłuż linii rzęs oraz na brwi. Delikatnie pomasować, aż do wchłonięcia. Odpowiedni dla osób o wrażliwej skórze. Tylko do użytku zewnętrznego.

Źródło: NATURICA.

Znacie ten olejek?
Warto go kupić?

Ps. To zapewne już mój ostatni post przed świętami, więc życzę wszystkim wesołego jajka! ;)




0 komentarze:

Prześlij komentarz