Jak ujędrnić piersi?

Hejka!
Dzisiaj chciałam wam napisać o tym jak ujędrnić piersi. Nie wiem czy macie już taką potrzebę czy nie, ale tak czy siak chyba warto takie sposoby znać. Sposobów na ujędrnienie piersi jest wiele. Można stosować domowe specyfiki, z produktów znajdujących się w naszej kuchni. Można kupić gotowe kosmetyki ujędrniające biust, albo poddać się operacji plastycznej. Ja tą ostatnią opcję wykreślam od razu, nie biorę tego pod uwagę i o tym pisać nie będę. Powiem wam natomiast jak można sobie pomóc domowymi sposobami i w domu ujędrnić piersi. Tanio, przyjemnie i nawet szybko :)

Jak ujędrnić piersi?



Ja jestem osobą młodą, ale mimo tego, że jeszcze daleko mi do menopauzy moje piersi nie wyglądają tak jakbym chciała. Skóra na piersiach nie jest tak jędrna jak bym sobie tego życzyła. Poza tym moje piersi niestety z racji swojego rozmiaru są opadające. Nie spodziewam się cudów. Wiem, że nagle nie będę miała cycków jak Pamela, aczkolwiek jakby udało mi się chociaż trochę przywrócić jędrność piersi, to będę bardzo zadowolona i do tego dążę! :)

Wiecie co jest najważniejsze w tym wszystkim? Aby zdać sobie sprawę dlaczego mamy jakiś problem. Ja zaczęłam się zastanawiać nad tym dlaczego moje piersi straciły jędrność i już wiem! A skoro już wiem to łatwiej mi walczyć o swoje ciało :)
To tak jak z odchudzaniem. Jeśli zdasz sobie sprawę z tego, że jesteś gruba bo... np. jesz za dużo słodyczy, to łatwiej będzie ci schudnąć, bo po prostu ograniczysz ich spożywanie.
Moje piersi są opadające i mało jędrne własnie przez odchudzanie. Kilka razy w swoim życiu udało mi się sporo przytyć i kilka razy zrzuciłam z siebie sporo tłuszczu. A skóra niestety nie tak łatwo odzyskuje jędrność. Piersi moje raz malały, a raz rosły. Nie stosowałam żadnych kosmetyków na skórę i dlatego teraz mam tak jak mam... ale radze sobie! :)

Niedawno odkryłam bardzo fajną maskę ujędrniającą biust i nawet już ją dwa razy robiłam! :)
Maseczka jest bardzo prosta do zrobienia i muszę powiedzieć, że fajnie działa na skórę, jeśli jeszcze po miesiącu zrobi z moimi piersiami to co obiecują to już w ogóle będzie git! :)

Do zrobienia ujędrniającej maseczki potrzebne będą:

http://nhfunny.com/

ogórek
żółtko
olej kokosowy

Ogórek obrać, przekroić na pół, wypestkować, wrzucić do blendera i rozgnieść na gładką masę. Dodaj żółtko jaja kurzego i jedną łyżkę oleju kokosowego. Dobrze wszystko wymieszać, by powstała maseczka. Nakładać maskę na biust i dekolt, pozostawić na 30 minut.

W oryginalnym przepisie było żeby stosować taką maskę raz w tygodniu i ja tak własnie robię. W piątek po wieczornym prysznicu przychodzi czas na pielęgnację i ujędrnianie piersi. Najpierw robię sobie masaż piersi, a potem nakładam taką właśnie maskę. Po tej maseczce czuję, że moje piersi są w lepszej kondycji, skóra jest napięta, wygładzona, dogłębnie nawilżona. Na razie jestem zadowolona :)

Wiem, że bardzo dobrze na ujędrnienie skóry niezależnie od tego czy to na twarzy czy na biuście, czy na brzuchu działa kolagen rybi, naturalny (!), jednak na razie mnie na niego nie stać ;)
Na razie muszę się zadowolić tymi domowymi sposobami na ujędrnienie piersi.

0 komentarze:

Prześlij komentarz