Czym się można ogolić gdy skończyła ci sie pianka do golenia!?

Mówi się, że potrzeba matką wynalazku i to jest święta racja! Przekonałam się dzisiaj o tym na własnej skórze. Dobija północ, ja pod prysznicem, maszynka do golenia w dłoni, zwarta i gotowa by ogolić nogi... NAGLE... nie mam pianki do golenia! TRAGEDIA! jak mam się ogolić bez pianki do golenia?! Nie da się? Oczywiście, że się da! trzeba tylko wiedzieć czym! Ja znalazłam w internecie tyle podpowiedzi, że nie wiem czy wrócę do golenia z pomocą pianki ;)

Czym oprócz pianki do golenia można się ogolić?


masłem
majonezem
olejem spożywczym
oliwą z oliwek
balsamem do włosów
kremem do twarzy
bitą śmietaną w aerozolu
olejem kokosowym
pastą do zębów
pastą serową
miodem

Nieźle co? ;)

Tak naprawdę to nie polecam nikomu tego co ja dziś przeżyłam, a po te wymienione wyżej sposoby radzę sięgać tylko wtedy gdy jesteśmy naprawdę zdesperowani! Chociaż wszystkie wydają się sensowne, tak naprawdę żaden nie ochroni waszej skóry przed podrażnieniami.


Fot. Wikipedia

1 komentarze:

  1. zwykłym mydłem lub żelem pod prysznic ;) ja tak robię.

    z tą pastą do zębów to mam mieszane uczucia. może podrażniać i powodować pieczenie.

    pasta serowa zamiast pianki do golenia natomiast trochę mnie... obrzydza ;)

    OdpowiedzUsuń