Zespół cieśni nadgarstka - szybka pomoc

Nie wiem czy kiedykolwiek mieliście zespół cieśni nadgarstka, ale jeśli tak to dobrze wiecie, że ból potrafi być nie do zniesienia. Jeśli spędzasz długie godziny przed komputerem, albo pracujesz na kasie istnieje duże prawdopodobieństwo, że nabawisz się tego własnie bólu. 

Zespół cieśni nadgarstka objawia się bólem, mrowieniem w nadgarstkach, łokciach, rękach,
Każdy kto cierpi na tą przykrą dolegliwość na pewno ma swój sposób radzenia sobie z nią. ja dzisiaj chciałabym wam powiedzieć ja ja sobie z tym radzę.
U mnie najbardziej sprawdzonym sposobem jest akupresura. Co prawda tym sposobem nie da się wyleczyć zespołu cieśni nadgarstka, ale można sobie szybko załagodzić ból.

Zespół cieśni nadgarstka - szybka pomoc



Ból ręki - uciskaj skórę między kciukiem, a palcem wskazującym ba grzbiecie dłoni.

Ból nadgarstka - Uciskaj środek zgięcia w nadgarstku od grzbietowej strony.

Ból łokcia - Zginaj rękę dłonią zwrócona do klatki piersiowej, a następnie uciskaj łokieć przez 1-2 minuty.


Dobrze jest też smarować maścią rozgrzewającą te najbardziej bolesne miejsca. Ja na początku smarowałam się Voltarenem, ale po tym jak przeczytałam, że nie można tego robić ciągle załamałam się. Z tym zespołem cieśni nadgarstka to jest tak: smarujesz się - działa, przestaniesz się smarować - zaczyna boleć znowu. W końcu znalazłam fajny balsam z jadem pszczelim w Sklepie Naturica, w którym czasami kupuję koncentraty do body-wrappingu, a ostatnio kupiłam nawet kolagen! (przysalałam, a co! hehe!).

0 komentarze:

Prześlij komentarz