Dziwny sposób na porost włosów

Hej!

Dziś chciałabym wam powiedzieć o dziwnym sposobie na porost włosów. Nie wiem czy działa, bo jeszcze nie próbowałam, ale widziałam go już tyle razy, że chyba w końcu spróbuje tego sposobu! ;)

Nie wiem czy używacie fejsa, ja mam, używam, jak widać, hehe ;)

I na mojej tablicy co jakiś czas pojawiają się filmiki o tym jak pielęgnować urodę, jak robić płukanki, maseczki i tam inne takie..
Zwykle przelecę tak szybko wzrokiem i przewijam stronę dalej, chyba, że... na ekranie pojawi się piękna długowłosa bruneta. Nie wiem czy ją kojarzycie, jak macie polubione różne urodowe stronki na fejsie to na pewno kojarzycie! Obok niej nie da się przejść obojętnie. Ona ciągle coś wrzuca i jest co chwilę na różnych kanałach. Nie ma co, pomysły ma fajnie, poza tym jest bardzo piękną kobietą. No i własnie ta babeczka ostatnio tyle razy mi się przewijała z tym swoim sposobem na długie włosy, że postanowiłam wam o tym napisać :)

Jakby tak popatrzeć na jej włosy to można pozazdrościć. gdyby to było takie proste... zastosować dziwna płukankę do włosów i włosy rosną jak szalone...! :)

No dobra nie trzymam Was dłużej w niepewności!

Dziwny sposób na porost włosów



Do zrobienia mikstury na porost włosów potrzebne będą: woda i płyn  do płukania jamy ustnej np. Listerine. Wymieszaj te dwa płyny w proporcjach 1:1 i przelej całość do spryskiwacza. Wcieraj miksturę w skalp. Nie wiem jak często trzeba to robić i jak długo by zobaczyć efekty, mogę się tylko domyślać, że codziennie i poczekać trzeba będzie z miesiąc pewnie...

Znaliście taka miksturę na porost włosów?
Może znacie inne, lepsze sposoby?

0 komentarze:

Prześlij komentarz