10 powodów dla URODY dla których powinnaś się codziennie masować!

Hejka! Dziś będzie wpis o masażach. Nie będę ukrywać, że to wpis gościnny ;)
Moja koleżanka, która prowadzi stronę o masażach poprosiła mnie o to by opowiedzieć trochę o tym na swoim blogu. Lubię ją, ufam jej, więc się zgodziłam :)
Poza tym gdy dowiedziałam się jak zdrowe i potrzebne jest masowanie postanowiłam masować się codziennie! I wam też radzę tak zrobić :)

Wszystkiego o masażach dowiecie się na stronie Masaże i Rytuały, a tymczasem poznajcie 10 powodów dla urody, dla których powinnyśmy się masować codziennie! :)



1. Dzięki masażom możesz poczuć się piękniejsza i zrelaksowana.
2. Masaż głowy poprawia ukrwienie cebulek włosowych i przyspiesza porost włosów.
3. Masaż antycellulitowy likwiduje cellulit.
4. Masaż twarzy pozwoli pozbyć się zmarszczek.
5. Masaż stóp pomoże oczyścić organizm z toksyn.
7. Masaż odpowiednich punktów na ciele pomaga zasnąć.
8. Masaż pomaga pozbyć się migreny szybciej niż tabletka!
9. Masaż brzucha pomaga uwolnić energię seksualną i sprawić, że będziesz lepszą kochanką! ;)
10. Masaż daje spokój duszy i poprawia nasze samopoczucie dając radość naszemu ciału :)


A wy, masujecie się czasem?
Ja staram się w miarę regularnie masować uda, brzuch pośladki by ujędrnić i wyszczupilć ciało :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz