Dlaczego warto używać octu jabłkowego na nogi

Hejka!

Ostatnio przypomniała mi jedna koleżanka o occie jabłkowym. Zrobiła to nieświadomie, po prostu zapytała mnie czy znam jakiś sprawdzony sposób na grzyba między palcami i mi się przypomniało! :)
Kiedyś często chodziłam na basen i co jakiś czas robił mi się grzyb na stopach, pamiętam, że szlag mnie trafiał na niego. Nie chciałam rezygnować z pływania, ale jednocześnie miałam dosyć kupowania wciąż jakichś kremów na grzyba. Wtedy babcia poradziła mi zastosować ocet jabłkowy i podziałało! Raz a dobrze! Więc dziś sprzedaję ten sposób wam, bo lato mocno sprzyja fungicydom ;)

Ocet jabłkowy możecie stosować na nogi (nie tylko na stopy!) na dwa sposoby. Pierwszy z nich to własnie odgrzybianie stóp, czyli:

1. Napełnij miskę ciepłą wodą, a następnie wlej do niej 2 szklanki octu jabłkowego i zanurz nogi na 15 minut. Powtarzaj kurację do czasu aż grzyb zniknie.

2. Ocet jabłkowy jest dobry także na żylaki. Rozcieńcz ocet jabłkowy w niewielkiej ilości wody i zanurz w nim bandaż. Owijaj bandażem miejsca w których masz żylaki. Stosuj taka kuracje przez minimum miesiąc. Żylaki nie znikną całkowicie, ale na pewno zauważysz poprawę.

0 komentarze:

Prześlij komentarz