Jak się pozbyć czarnych pach! 6 SKUTECZNYCH sposobów

Hejka!
Dziś podam wam 10 sposobów na rozjaśnienie pach. Nie wiem czy też macie z tym problem, ale ja czasami to już wariowałam i wstydziłam się podnieść rękę w górę, bo wiedziałam, że pod moimi pachami jest czarno!
Na szczęście znalazłam na to 6 sposobów. Wszystkie są naturalne i co najważniejsze skuteczne! Spróbujcie same :)



1. Ziemniaki

Zetrzyj ziemniaka na tarce i wycieraj nim miejsca pod pachami kilka razy dziennie. Ważne żeby sok z ziemniaka miał kontakt ze skórą, bo to własnie on ma działanie wybielające.

2. Ogórek z cytryną

Wymieszaj startego na tarce ogórka z sokiem z cytryny. Nakładaj papkę na skórę pod pachami i trzymaj około 30 minut.

3. Peeling

Czasami wystarczy zrobić zwykły peeling. Powodem ciemniejących pach może być zrogowaciały naskórek więc zadbaj o to by go regularnie ścierać na przykład właśnie peelingiem.

4. Soda

Zrób pastę z sody oczyszczonej wymieszanej z wodą. Nałóż pastę pod pachy, wetrzyj przez kilka minut a następnie zmyj wodą.

5. Cukier

Wymieszaj cukier ze swoim ulubionym żelem pod prysznic i podczas kąpieli wysmaruj nim porządnie pachy, tak by złuszczyć martwy naskórek.

6. Nawilżanie

Czasami nasze pachy ciemnieją, bo brakuje im nawilżenia. Zadbaj o to by skóra pod pachami była zawsze nawilżona, a nie będziesz mieć problemu z ciemniejącą skórą.

A wy jakie macie sposoby na czarne pachy? :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz